Söndag

Jag kommer aldrig på nån bra rubrik så det fick bli söndag :P Men imoron så ska jag och Hanna hjälpa till på ridlägret på veda :) Och sen på tisdag så ska jag, Hanna och Lisa sova över <3 Vi ska tälta!! :D Jag ska ha Tucke då och eftersom att jag också ska hjälpa till på lägrena antagligen hela veckan kommer jag nog inte hinna både veda tucke och sova över :( Men jag träffar ju ändå honom på fredag :D <3 Carro kunde typ inte :( Det kanske ändå blir lite trångt med 4 pers i 1 tält men ändå synd att hon inte kunde :(( Jag är jätte taggad på att tävla!! :D På ridskolecuperna kommer jag nog satsa på Jane <3 Jag hade henne på en hoppspecial och hon kändes fin på framridningen innan vi hoppade :P Jag har tävlat henne en gång och då var hon super fin på framridningen men hon hade gått på debutanten innan så hon dog inne på banan :( Jag fick ingen galopp i henne på sista galoppvolten så jag fick en 0:a hehe :P <3 Jag har inga bilder på Jane men istället får ni lite bilder från ponnycupen när jag hoppar Colleen <3 Jag tror det är Jennies mamma som fotat :P Sista bilden är min ;)


Hoppar lite högre än hindret :P




Sötisen :P Jag har tävlat henne 3 ggr i p-cupen och 2 gånger rsc dressyr och 1 gång i rsc hoppning :) Andra gången i dressyren kom jag trea! Fina ponnyn <3 Kankse kan satsa på henne i rsc också <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0