sooovvvaa <333

Nu ska jag snart sova <3 igår tog det 1 timme för mig att sova och sen vid 3-4 så vaknade jag av att adam skrev: JAG SKA AAALLLLDDDRRRIIIIGG SOVAAA!! jag fattade typ ingenting och somnade om. På morgonen fick jag reda på varför han skrek :P Han skulle ju åka till norge samma dag och var typ jätte spänd och hade suttit och kollat på tv hela natten. aja nu är han i norge iaf :D 2 veckor utan honom <33 underbart!! Imorgon är det iaf läger igen. Innan lägret var jag jätte taggad på dressyren och typ inget på hoppningen fast nu är jag jätte taggad på hoppningen för att jag har Fantisen <3 och inte taggad på dressyren för att jag har Brownie. Aja det kanske går bättre imorn. Nu ska jag iaf sova. Jag ska upp om 8 timmar :OOOO hehe det är rätt lång tid men aja jag älskar att sova <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0