Stallet

När jag skulle åka till stallet idag så skulle vi köra Adam till veda först, och när vi kom till veda så frågade jag mamma när vi skulle åka till Thorsholma så sa hon att vi vi skulle vänta till Adam skulle rida klart också. Om jag hade vetat det hade jag bett henne hämta mej hemma när hon lämnade Adam -.- Men jag gick ner till plåtstallet och såg att det hade kommit en ny häst :) En stor häst fux som hette Nougat. Jag tyckte den liknade en annan häst som stod på veda förut som hette Henry. Men dom var rätt lika ändå :P Men efter jag tagit några bilder på honom började jag borsta på Twist som var jätte jätte skitig :( men hon blev ren sen :D Och sen så tog vi ut hästarna i hagen och jag tog lite bilder dem :) och sen var adam klar med ridningen och då åkte vi till Thorholma och jag gick på promenad med Tucke <3 Han var jätte snäll och jag tog några fina bilder på honom också <3 Nu sitter jag här och kollar på Instängd 2, den är asläskig men jag har sett den innan så jag vet vad som ska hända :P


Nougat <3 Han var jätte mager :((


Twist :))




Tucke <3


Kommentarer
Postat av: lisa

fina bilder ! :) <3

2011-06-17 @ 00:54:37
URL: http://cagetown.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha tack! :) Kankse inte den på Nougat han ville aldrig stå still så bilden blev inte så bra :P

2011-06-17 @ 10:24:27
Postat av: Hedda

Haha tack! :) Kankse inte den på Nougat han ville aldrig stå still så bilden blev inte så bra :P

2011-06-17 @ 10:25:24
URL: http://tuckmill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0