Tuckmill <3

Nu ska jag snart ta bussen till Tucke <3 Sen kommer pappa och hämtar mej hoppas jag... men efter det kommer CARRO :D Jag känner inte riktigt för att gå ut och gå med en blöt ponny idag -.- Hoppas det inte börjar regna precis när jag ska gå ut :P antagligen kommer det göra det ändå -.- Men jag kan alltid sätta på ett täcke :) Det är typ 7 hästar på Thorholma som är halta nu :( Marabou är också halt nu :( Vi ska åka med honom till kliniken på tisdag. Och om det är så att vi måste gå ut med honom 3 ggr per dag som sist kommer vi kanske flytta honom till veda så han kan gå i skrittmaskinen. Fast det är ju bara tills han blir friskt isåfall :(


Jag och Tucke på Sundby :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0