Veda

Igår när jag skulle skriva så dampade datorn och det blev ingen inlägg och jag orkar inte skriva så mkt :P Jag red iaf Brownie och det gick väll helt okej :)) Igår sov hos Lisa och kollade på "När mörkret faller" den var jätte hemsk :( Vi somnade typ 2 och jag vaknade mitt i natten och gick på toa och typ knarkade lite mer chips hehe :P På morgonen tog vi tåget till Lindholmen och fick skjuts av Anna till Veda. Det var väll typ som vanligt fast de red på långritt alla samtidigt och vi hade hela stallet tomt av ponnys <3 Jag och Hanna tog upp Twist till ponnystallet och borstade henne jätte fint! Gissar att hon är ett lermonster igen nu -.- Idag följde Lisa med ponnysarna på långritten på Brownie så vi såg inte hur det gick men enligt Lisa gick det bra :) Efter veda åkte jag till Marabou och hälsade på Tucke på betet <3 Tog några underbara bilder också. De kanske kommer imron för jag pallar inte ladda upp dem nu :P Imron ska jag cykla till veda och Hanna ska rida Brownie så det är väll det ruliga imorn :P Och nästa vecka är det ridläger och på helgen den veckan är det runhoppet. och på fredagen kanske Hanna ska sova över och åka med mig till veda på morgonen och på lördagen ska Lisa och Carro göra samma sak :D Hanna har inte frågat sin mamma än men hon får säkert. Hanna fyller år på söndagen så hon kan inte vara med på lördagen och inte vara med på söndagen heller :((


Twist :) Inte idag men ändå :P


Tucke <3 Inte heller från idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0