Ridläger dag 2 :P

Idag gick det mkt bättre med både Fanta och Brownie :)) Vi började med dressyren som vanligt vid kvart över 10 och idag red vi i ridhuset. Vi skrittade i typ 20-30 minuter, redan då var han svettig :P Han gick rätt fint på tygeln och sen när vi satte igång i trav jag kan kvar rätt fint. Sen så red vi lite på volterna och sen galopperade vi lite. Han gick rätt bra hela tiden faktiskt. Imorgon ska jag prova med martingal eller bara utan snodd. Efter dressyren åt vi mat och sen blev det hoppning. Jag gjorde klart Fanta och gick ner. Vi hade nästan samma sak som igår. Datorn laggar så jag kan inte ladda upp skissen som jag gjorde i paint :(( hoppas det går imorn :) Efter ridningen så åkte vi till Anderssons häst och hund. Jag köpte inget. hade typ ändå inga pengar med mig :P När vi kom tillbaka så kollade vi lite på de stora hästarna sen cyklade jag hem. Och på torsdag så kanske jag, hanna, michelle och helena tälta utanför veda :D vi måste bara hitta ett tält :P snart kommer mamma hem så ska vi åka till thorsholma och mysa med tucke <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0