17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg,ledsen och glad

Oj denna var svår! Lyssnar på en massa låtar hela tiden. Nej, usch va svårt det blev nu.... Musik gör mig typ alltid glad så om jag är sur och lyssnar på musik blir jag glad igen så det blev vääldigt svårt nu! Men ibland när jag är ledsen och lyssnar på glada låtar kan det bara bli värre ;P Samma sak när jag är sur. Så det blir sjukt svårt det här!!
Arg; Set fire to the rain Lyssnar på den annars också men den kan jag lyssna mer på när jag är arg eller ledsen.
Ledsen; Asså typ samma som innan.... Men kankse Someone Like You eller Wrote a song for you.
Glad; Typ alla låtar!! ;P Byter ju favorit låtar 24/7 men kanske Vart jag mig i världen vänder, Moves like jagger. Asså jag kan skriva ner hela min spellista så det får räcka nu ;P


Kommentarer
Postat av: Emmie

Sv; Tack så mycket :')

2011-11-02 @ 15:10:05
URL: http://dressyrfjollorna.blogg.se/
Postat av: Amanda

moves like a jagger är grymt bra ;)

2011-11-02 @ 22:13:16
URL: http://amandaanger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0