22. Någon jag vill träffa igen

Någon jag vill träffa igen.... hmm. Vet faktiskt inte. Har inte träffat någon speciell person. Eller mina kompisar såklart men dom träffar jag ju igen ;P Men jag skulle inte ha något emot att se Totilas eller Parzival igen. Visst jag har inte träffat dem men jag har sett dem i Globen. Skulle absolut inte ha något emot att träffa dom på riktigt heller xp fast de är ju inga personer direkt.... hmm nu blev det svårt.... haha men jag vet faktiskt inte vem jag skulle vilja träffa igen... ;P Nej jag kan faktiskt inte komma på nån ;P <3
Men om jag måste svara så tar jag nog att jag skulle vilja se Parzival i globen igen ;) Fast det får jag nog ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0