Tisdag

Vaknade vid 1 och gick ut med Malte i 40 minuter. Sen när jag kom hem så satt jag framför datorn tills mamma kom hem. Då åkte vi till stallet och tog hand om hästarna. Imorgon ska jag till täby C och köpa en lite grejer. Tänkte köpa ett Iphoneskal eftersom min Iphone kommer snart, den kommer tidigast  torsdag och senast måndag så då är det bra att ha ett skal redan nu. På torsdag så kommer Hanna. Chilldag med Hannisen in my <3 Jag och Hanna tänkte även gå på Showen i globen på lördagen. Hoppas det finns biljetter kvar!! Såg både Küren och showen förra året. Iår har jag redan biljetter till dressyren men jag tycker att dressyr blir lite tråkigt när man sitter och kollar på lika fina hästar hela tiden. Tycker faktiskt det är roligare att kolla på en lokal La än Grand Prix i globen. I en La rider alla olika. Nån häst kanske går super fint medans andra inte. I Grand Prix är alla sjukt fina. Det är kul att se ett elr 2 ekipage men 20 blir lite tråkigt efter ett tag. Ja ni fattar, både jag och Hanna vill gå på showen så jag hoppas det blir så. Kankse ska sova hos henne sen också, om det blir nåt ;P <3

Mina grisar <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men hallå, på lördag ska ju vi sova hos dig? :p

2011-11-01 @ 23:08:58
URL: http://cagetown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0