10 saker du inte visste om mig

  1. Jag älskar att sjunga fast jag är sjukt dålig på det.
  2. Jag föddes i Norge och bodde där tills jag fyllde 3.
  3. Jag har aldrig ridit fel väg på tävling (Varken hoppning och dressyr)
  4. Yrsa är den häsen jag ramlat av mest av alla hästar jag ridit.
  5. Jag lärde mig rida på min kusins foderhäst innan jag började på ridskola
  6. Jag har aldrig hamnat på sjukthus
  7. Jag var sjukt bråkig när jag gick på min förra skola
  8. Jag är skit bitchig mot mina vänner ibland <3
  9. Min fisk dog på julafton, och min brorsas fisk dog på hans födelsedag xP
  10. Jag är sjukt bra på att hitta grejer! Asså verkligen sjukt bra. Alltid när nåt är borta så hittar jag det ;p Jag är grym! <3

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0