14. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)

14. Vet inte riktigt hur jag ska göra men jag provar lite ;P
Hemma: Läxor-Jag antar att ni vet hur man gör läxor o.O
Datorn-Bloggar, läser bloggar. Jag kollar de bloggar jag från kommentarer ifrån och några till. Sitter på fb...<3 skype när det inte laggar. Och såklart spotify! Spotify är mitt liv. Har typ 10 spellistor på spotify och jag lyssnar 24/7 <3 Spotifty in my <3
Ja sen så är det grejer alla gör. Äter, sover, ja allt sånt ;)
Stallet: Mockar packar hö-På Thorsholma måste vi ju packa hö påsarna till sin häst. Sjukt jobbigt när det är kallt. Men sen så mockningen gör alla som har häst. Eller? ;O Haha, jag=torr humor...
Fixar hästen- Ja det vanliga, borstar, kratsar hovarna, lindar, sadlar, tränsar m.m Har rätt ofta lindor på Tucke. Eller nästan alltid. Brukar inte bry mig om outfits så mycket eftersom han inte har så mång lindor som matchar med schabraken ;)
Efter jag ridit- Tar av alla grejer, svampar av/duschar om han är svettig annars borstar jag bara, kratsar hovarna, pussar på honom <3 ger honom banan. Banan+Tuckmill=Äkta kärlek. Släpper in honom i boxen, ger vitaminer. Vitaminer+Tuckmill=Äkta Kärlek Sen så fixar jag lindorna, smörjer m.m ;)
image description
Ja det är väll typ min vardag ;P Fattade ju som sagt inte riktigt hur jag skulle göra så jag gjorde något som beskrev min vardag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0