9. Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och varför?

9. Oj den här var svår.... Men jag skulle nog vilja byta med Viktoria Avellan Ryd. Eftersom hon rider så fruktansvärt bra! Hon har två egna hästar som hon rider grymt bra, och jag tycker hon är så duktig med sina hästar. Fjordingar brkar inte direkt vara de enklaste hästarna... En annan är Jessica Christofferson som också rider sin ponny sjukt bra. Men det är nog dom jag helst vill byta liv med. Visst de är bloggare och jag vet inte allt om dom. Men eftersom de har så sjukt fina hästar skulle det vara kul att få rida nån av deras hästar om man bytte liv xp man kan ju alltid drömma! <3 Men annars skulle det nog kanske vara nån riktigt duktig kändis ryttare som Adelinde Cornelissen, Edward Gal, Patrik Kittel ja ni vet, alla dom ;P Men jag skulle faktiskt hellre vilja byta li med nån av dessa två tjejer ;)

Viktoria och Brave Heart

Viktoria och Roxelina

Jessica och Jasmine Girl
Tänk om man endå var så duktig! ;O
Hoppas det var okej att jag lånade bilderna ;)


Kommentarer
Postat av: josefine

Haha Jessie är min bästa vän typ :'D <33

2011-10-25 @ 22:29:01
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0