Alla hästar i stallet

6. Ja, som ni flesta vet har vi Marabou på ett rätt stort ställe. Thorsholma Gård. Det finns 30 boxar och jag har inte ens bilder på hälften av dem. Men de jag har nån fin bild på kan jag kanske lägga upp. Gör istället så att jag bara skriver namnen :)
Paw
Bon Oliver
Aramis
Zetor
Valentino
Dutchess (Stavning)
Quite Nice
Lotus
image description
Lilleman
Chessman
Dando
Sutte
Lufsen
Bel Ray (Gul)
Adstratos (Stavning?)
Marabou

Rendes
Ritzy
Fresia

Mandy
Shani
Minigårdens O'Malley

Michelangelo
Tornado
image description
Tuckmill Silver

Charlestone
( Den längst bak )

Gallina
Chanell

Pan

Aa det var alla. Men det kommer och går hästar hela tiden så om jag skulle rabbla upp alla som stått där under den tiden jag stått är skulle det nog blitt dubbelt så mycket XP


Kommentarer
Postat av: FANNY (:

Så mysig blogg du har sötis:)



Kram på dig<3

2011-10-19 @ 21:41:05
URL: http://ponnybrudarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0