Brownie

Red Brownie idag. Inte taggad alls först men sen när jag hoppat upp var jag riktigt taggad. Han var superfin i skritten då jag bara flyttade undan. Sen när vi började trava så blev han jätte spänd och sprang iväg i hög form. Men jag lyckades plocka ner honom när jag flyttade undan och när vi gick på böjt spår. I gloppen var han som vanligt väldigt lätt. Han bockade lite i fattningarna och i byterna. Men han fick som vanligt inte av mig (y) <3 När jag la ner honom var han underbar!!! Han gick superfint!! ;D Nu är ag super taggad på at rida Tucke imorgon. Marabou får antagligen vila eftersom jag är hemma vid 5 och har två hästar att ta hand om. Det vara bara o välja en ;( Men jag kanske får rida honom på torsdag istället ;D <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken sötis :D

2011-10-05 @ 19:52:32
URL: http://vildcheyernaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0