Dagen

Kom hem vid 4 och drog sen vid halv 6 tillbaka till täby. Vi skulle bowla. Körde med Fanny, Henning och Sebbe. Jag kan ju direkt erkänna att jag var sämst. Sen åt vi och allt var typ kaos. Axel gjorde sönder en stol och alla typ gjorde sönder en massa och aa ni fattar resten.... Aja imorgon ska jag plugga. Blir en riktig pluggdag för min del... På fredag äre ridning. Fick reda på att jag skulle få rida den Lilla gråa. Den har inte fått något namn än så vi kallar henne Lilla Grå. Kanske inte är en tjej... o.O Hoppas det e det nu... <3 Söt är hon iaf. Om jag ska ha henne så blir det nog rätt kul. Man vet ju aldrig, det kan ju alltid ändras.
Har dock ingen bild på henne eftersom hon inte vart hos oss så länge, istället får ni en bild på finaste <3

Och just det! Vill ni ha en ny frågestund eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0