Dagen ;)

Carro kom vid 12. Då åkte vi till veda och kollade lite. Sen drog vi till Thorsholma. Vi började med att mocka. Gick rätt fort, sen packade vi Tuckes hö. När vi hämtade bebisen hade han inte hunnit rulla sig ;) Snäll ponny <333 Vi fixa klart honom rätt fort. När jag började rida var han väll som vanligt. Han hängde lite i bettet och då sparkade jag på och då gick det dåligt igen. Så höll vi på typ hela tiden. När jag ridit i typ 30 minuter så red Carro ett tag. Sen fick han gå hem <33 Det första han gjorde när vi släppte ut honom var att rulla sig -.- Tur att jag tog på täcket!! Han hade inte det innan så jag var lite osäker på om jag skulle göra det eller inte. Men jag bestämde mig för att göra det och det var rätt tur ;P <3 Sen åkte vi till veda och byggde fram lite grejer inför imorgon ;P Synd att det bara är för stora hästar. Annars hade vi vart med! Jag och min Teddybjörn <3

Älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: Linnéa - vinn en fleece från Schockemöhle

Anordnar just nu en tävling på bloggen där du kan vinna en ursnygg fleece från Schockemöhle, klicka på länken för att delta :)

http://livetblandhastar.blogspot.com/2011/10/tavling-med-emmishopen.html

2011-10-09 @ 17:39:58
URL: http://livetblandhastar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0