Det här behöver jag träna mer på

3. Jadu. Den var lite svårare. Jag behöver träna på mycket. Att hålla handen stadigt och inte försöka får mycket. Blir oftast så att när jag rider en häst jag inte ridit på väldigt länge att jag försöker för mycket och kan inte sitta still med handen. Sen måste jag också öva på att inte titta ner till vänster. Fattar inte avd jag fått det ifrån! Malin skrek hur mycket som helst på mig om det förut! Sen är det lite mer små grejer som jag glömmer bort på vissa hästar men detta var det allra viktigste ;)


Kommentarer
Postat av: TopTeamLM

Hej!:)

super fin blogg fina du<3

kolla gärna in våran blogg:)

2011-10-19 @ 16:18:22
URL: http://topteamlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0