Hemma

Har varit hos Carro hela eftermiddagen. Fixat på den nya designen :) Kom hem för typ en timme sen ;) Har inga läxor den här veckan så jag kan chilla sjukt mycket just nu <3 Har läst alla bra bloggar redan så jag har inget att läsa. Kommentera så kollar jag och lämnar en kommentar på din blogg ;)
Här kommer bilden från några av de som fick placering i söndags. Själv var jag inte alls beredd på att få placering så jag har mjukisbyxor och fleacetröja när resten har vita ridbyxor och några har kavaj också... Vi har ju inte prisutdelning till häst och får reda på procenten efter alla har ridit ;) Sjukt jobbigt när man tävlar lokalt också. De andra är ju vana vid detta nu ;P

Foto: Therese Stackelberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0