Fina hästen

Förlåt för dålig uppdatering men jag var i stallet sjukt länge men nu e jag hemma :D
Marabou var grym idag. Först red Therese i 20 minuter och då var han sjukt sur på henne. Asså han gick och sparkade och hans näsborrar var större en nånsin. Han var arg som f*n! Sen red mamma ett tag också. Sen red jag och Therese höll lektion. Han var ännu surare med mig och höll på att hoppa som en galning. Men han var jätte mjuk och gick jätte fint :) Han jobbade på bra med bak och blev inte lika hängig och lång som han brukar. Vi har ju provat några dagar på tredelat bett så det kanske är lite därför också, vem vet? :)

Förlåt för att det blev så konstig bild men jag sparade ner som en bild ifrån en film. Och nej, jag vill inte visa filmen eftersom han höll på att dampa typ hela filmen och då ser det inte bra ut... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0