Grym lektion

Skulle ju rida PG idag. Eller jag red henne ett tag å så. Hoppade upp och red ett tag. Sen skulle vi ställa oss brevid någon annan. Alla trodde att vi skulle byta eller rida kadrilj. Vi skulle såklart byta. Alla red barbacka utom typ jag och Hanna. Vi ville inte bli så håriga så vi tog sadeln. Såkart skulle vi ju byta så det bara till o hoppa upp på Jane. Sen blev det Marre, sen Fanta, sen Moa. Ja jag tror det var alla. Vi gjorde en massa kul övningar två och två eller tre och tre. Andra gruppen hoppade så vi galopperade över på deras sida och hoppade deras hinder. Oftas blir det ju så att Sofia tar våran sida också, och såklart gjorde hon det. Så när vi skrittade av våra ponnys så galopperade Sofia runt på Zimba i full fart. Haha rätt grym lektion <3



Slände in en bild på Diesel för att det skulle bli lite snyggt <3
Fick reda på idag att jag skulle tävla PC Hoppning på söndag. Hästarna är inte klara men det är 17.00 hemma match. Kom o kolla på lilla mig ^^ Ska tävla dressyr efter nyår men jag får en hopp match i år :) Lite taggad faktiskt. Fick reda på att Colleen kankse inte skulle gå med ;O Min älskling. Har haft henne varje hemma match. Nej, vad sur jag är asså!!! Colleen!! <33333

VEDA CHEYER; VI SATSAR PÅ VINST VA? ;D


Kommentarer
Postat av: Carro

Vinst ska det bli!!!!! :D <3

2011-10-25 @ 08:13:47
URL: http://lizt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0