Låång dag i stallet

Tävlade ju Tucke idag... Verkliegn inte vår dag. Allt gick bara fel, både innan och efter start.

  • Slog bakhuvet i skåptaket när jag skulle ta ner ett shabrak som var på högsta hyllan
  • Fick världens lerfläck på mina vita ridbyxor när jag tog av Tucke täcket
  • Knopparna blev helt misslyckade
  • Mamma spillde kaffe på shabraket precis innan jag skulle starta
  • Programet blev helt sjukt dåligt...
  • Marabou klev på min fot, jag hade uggsen på mig... -.-
Ja inte våran dag idag.... Framridningen gick sjukt dåligt. Han var inte koncentrerad alls. Men typ 15 minuter innan jag skulle in på banan så blev han sjukt fin. Tänkte verkligen, nu f*n kommer det gå bra!! Allt vara bara perfect!! Men! Samtidigt som jag fick startignal så drog han upp huvudet och vägrade komma ner igen -.- Så var han resten av programet. Slutade på en delad sjätteplats på 57,41 % Inte våran dag, idag :(
Sen så red vi Marabou. Han var jätte fin! Han hängde inte alls i bettet och jobbade på i bak. I öppnorna var han mer sammarbetsvillig än igår. Rätt nöjd. Mamma filmade vill ni se? ;)
Imorgon ska ja va funktionär på hundutställningen på veda. Vi ska stå på parkeringen.... -.- Parkeringen e inte direkt min stora kärlek :3

Bild från när vi tävlade på Veda sist <33
Foto: Carro

Kommentarer
Postat av: NellieB

Aj..hoppas d gick bra m huvet =D



sv. tack <3 Nu taggar ja för 3 starter imon =D

2011-10-15 @ 22:22:23
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0