Löööörddaaag :)

Sov ju hos Hanna igår så det blev ingen bra uppdatering, men vi hade grymt kul iaf. Vi snackade mest hästar och PC som är imorgon. Gick o la oss vid 2 och vakande vid 11. Vi sov sjukt länge ;P Haha sen så forsatte vi att snacka på morgonen innan jag och Lisa drog hem. Vi skulle vart och köpt en långärmad piké till mig som vi ska tävla PC med men storlekarna blev helt fel. En XS var nästan större än en vanlig XL ;P Så vi får tävla i klubbjackorna istället. Taggar Marre!! Det blev en massa ändringar, nån som inte ville rida just den hästen, nån som blev sjuk, ja lite allt möjligt. Fast jag har samma häst iaf ;)
Aja nu måste jag baka ;P PC imorgon ;)

Bebisponnyn som ska tävla LC:2 med Viktoria imorgon ;) Heja heja heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0