Måndag

Sorry att det har vart en sjukt dålig uppdatering idag! Kom hem och börja plugga direkt, sen stallet, sen plugga igen! -.- Nu ska jag iaf sova <3 Sitter i sängen och bara behövde blogga. Hade skrivit värsta långa inlägget från blogg.se appen men nej! Då vill den inte ladda upp -.- Gissa om jag fick damp! Aja men nu skriver jag här istället ;)


Idag så red jag Trocadero. Han var först väääldigt seg så jag tog ett spö och då fick han lite ryck så jag la bort det ;P Gjorde lite som förra veckan på Brownie att göra en halv framdelsvändning i hörnen. Han jobbade på bra, fast han tryckte ut bakdelen lite mkt. Blev lite svårt att "hålla kvar" bakdelen på spåret så det inte blev så att den hamnade utanför. Ja, ni fattar. Han hade vääldigt mkt problem i vänster. Han måste ställas igenom och i galoppen går det absolut inte. Han blir så j*vla stark! Usch! Vi satte på en snodd i galoppen då han bara drog upp huvudet och stack. Men jag behövde aldrig gå in på små volter för att få ner honom till trav. Nu var det bara att flytta undan så bröt han av. Har inte lyckats med det förut. Men jag är väll helt okej nöjd ;P <33

Eftersom jag är inne från min dator (sämsta daorn i världen, köp inte! ) så kan jag inte ladda upp några bilder på honom :( Har annars VÄRLDENS finaste bild på Trocis från i somras <3 Saknar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0