Mina vänner <3

Jag har haft en och samma bästis sen långt tillbaka. Men det höll inte. Vi är fortfarande bra vänner en inte som förut <3

Sen så lärde jag känna de underbaraste människorna i världen

Dessa cheyer kan jag vara ärlig mot. Jag kan berätta allt. Vi gör allt tillsammans.
Det finns flera grymma tjejer i min klass som jag inte skulle lite en sekund på.



Detta cheyer är mer än bara vänner för mig. De är mitt allt och jag älskar dem i alla tillfällen.
Ett problem bara. Det är lätt att hamna utanför när man är 4. Om man bestämmer att göra något är det ofta så att det inte alltid går att vara alla tillsammans. Har hänt mig ett par gånger men det händer alla 4. Jag skulle aldrig dissa någon för att den är mindre rolig att vara med eller att den var med nån annan av oss veckan innan. Jag älskar dem alla lika mycket. De är verkligen vänner man alltid kan lita 100% på!

Hanna Jansson <3

Lisa Burestad <3

Caroline Davidsson <3

Missa inte att de också bloggar ;)
Hanna Jansson: onemoretiime.blogg.se
Lisa Burestad: cagetown.blogg.se
Caroline Davidsson: lizt.blogg.se
Carros och Lisas tms: ponnyboken.blogg.se


Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. tack Hedda. Du har rätt...d blir b ponny ett tag till =D

2011-10-20 @ 20:38:19
URL: http://nellieberntsson.se
Postat av: Lisa

Älskar dig också Hedda! <3

2011-10-20 @ 22:04:47
URL: http://cagetown.blogg.se/
Postat av: Carro

Naaaw, älskar dig med <333 pussssss

2011-10-21 @ 19:25:13
URL: http://lizt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0