Pretty Girl

Red PG idag. Hoppning var det också.Och alla vet att PG+Hoppning=Springa så fort man kan. När jag red fram var hon väll helt okej. Slog lite med huvet men jobbade på bra ändå. Bra bakbensaktivitet och fin form. När vi började hoppa gick det inte lika bra. Hon drog iväg så snabbt hon bara kunde i korsgalopp o allt. Andra gången jag hoppade banan gick det lite bättre och hon hoppade lugnt förutom i kombinationen där det nästan blev studs... Men fin var hon.
Sorry för att det inte blev nån bild på henne men datorn dampade så jag kunde bara välja av bilerna på första sidan :( Ni får nöja er med min feta kanin <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Ååå, vad söt bild!

2011-10-19 @ 18:28:17
URL: http://sattsning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0