Sjuk...

Är sjuk idag så alla som kikar in, kommentera så kollar jag och kommenterar din blogg ;D



Okej, har typ inget att skriva om. Igår så gjorde jag inget speciellt. Här kommer iaf min vecka;

Måndag:
Ridning. Tror att jag går ;) Känner mig lite bättre nu. Ska ha Brownie eller Jane ;)
Tisdag:
Både mamma och pappa är bortresta så mormor är hos oss. Eftersom mamma är borta så måste jag ta Marabou. Vi slutar vid 4 sen ska jag till stallet och rida två hästar :D eller inte så kul... -.- har prov dagen efter också! Åh hur ska jag hinna allt?? Får börja plugga en massa idag.
Onsdag:
Jobba. Inte så jobbig dag ;)
Torsdag:
Som vanligt min ända lediga dag. Kanske kan fråga om jag får rida Marabou. Han är ju så underbar just nu <3333 Mamma sa att han hade vart helt underbar i söndags och att det var en av de bästa gången hon ridit honom. Jag hade ridit honom på torsdagen och lördagen och så hade han vilat på fredagen så det var bara att tacka mig! ;D haha ;P
Fredag:
Dressyrspecial. Har väll säkert Marre igen -.- Vill ha Colleen eller Jane ;D
Lördag:
Inget tror jag :) Kankse kan rida Marabou? ;P <3
Söndag:
Funktionär till den lokala dressyren på veda.
Kom å kolla!! ;D


Kommentarer
Postat av: Lisa

stackars peddo :( krya på dig! <3

2011-10-03 @ 14:31:00
URL: http://cagetown.blogg.se/
Postat av: NellieB

sv. HM...bara 149kr

2011-10-03 @ 19:48:49
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0