Skolan igen ;P

Är i skolan nu me.... Har lunch nu och datasalen var öppen så då bloggar man ju ;D <333 Här kommer min vecka ;)

Måndag: Ridning
Tisdag: Dressyr Tuckmill
Onsdag: Plugga -.-
Torsdag: Plugga -.-
Fredag: Tuckmill Dressyr
Lördag: Tävling Tuckmill. LC:1
Söndag: Funktionär hundutställning på veda ;)

Vi hade terränglöpning förut idag. Man behövde ha 20 minuter för E. Gissa vad!! Jag fick 20.25 !!! Asså damp. 25 sekunder från ett E :(((( Åh vad jobbigt. Men jag var faktiskt sjuk och jag hade ont i halsen och huvudet så lite okej kanske det var... Eller inte.... ;P Satsar på ridningen istället. Man behöver väll inte vara godkänd i idrott för att kunna rida?? Eller? ;P

Bara för att jag såg Fanta på bilden blev jag super taggad på henne! Åh min lilla mysiga älskling <333



Kommentarer
Postat av: sara ♥

fin blogg

2011-10-10 @ 16:11:09
URL: http://ssaramoberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilka fina bilder , sjukt coola dem där vid terrängen ! :D

2011-10-11 @ 18:12:24
URL: http://vildcheyernaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0