Tuckmill Silver

Har ridit denna underbara ponnyn i snart två år <3



När vi flyttade till Thorsholma med Marabou så var det första jag gjorde att kolla runt på alla hästar i stallet. Jag blev kär! I en liten ponny som hette Tuckmill Silver. Hade aldrig sett någon finare ponny än honom. Samma vecka som vi flyttat dit fick jag frågan om att rida honom. Svaret blev direkt
JA!
Precis innan Susann frågade så tog jag denna bild. Jag tyckte han var så söt att jag bara var tvungen att ta en bild på honom. Ca 15 minuter senare satt jag på hans rygg. Långt över mina förväntningar <3

Gud vad jag kommer ihåg denna dag <3
Efter jag ridit bestämde vi att jag skule bli medryttare på honom. Varje fredag. Varje fredagar skulle bli underbara. Under de första veckorna så pratade jag bara om Tucke. Allt som kom ut ur min mun antingen började eller slutade med Tucke. Han var mitt allt.

Shit, att jag haft sån tur <3


Älskar dig knasboll <3

Min kärlek till denna ponny är obeskrivlig !


Nu, två år senare tävlar vi och har utvecklats hur mycket som helst. Han har lärt mig rida. Han är mitt allt <3 När jag började rida honom skrittade jag mest runt och klagade på att jag frös. Nu har vi kommit mycket längre och han är svettig efter varje ridpass <3 Älskar dig gubben <33333



Tuckmill Silver
1989
Imp Irland

Bilder av: Therese Rindhagen
Caroline Davidsson
Jag, mamma och pappa XP <3
Collaget är av; Sofia Thurén


Kommentarer
Postat av: kajsa

Åh så fin :D

2011-10-12 @ 21:17:02
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0