10 September

Grym statistik  idag! Ni är bäst ;) <3

Var i täby centrum med Ida idag. Ida köpte nåt i varje affär vi var inne i. När tar pengarna slut? För Ida: Aldrig. Jag köpte ett halsband, strumpbyxor, och ett par jeans. De kostade egentligen 299 men jag fick dem så mkt billigare! Kan ni gissa hur mkt jag fick dem för? Den som gissar närmas innan 20.00 idag vinner en länkning! ;) Gissa på bara ;)

Imorgon är det ridskolecup hoppning. Jane eller Moa, vi får se hur de bli :)) <3 Har ju gått väldigt bra med Jane. Vi kom tvåa i 50cm en gång och så vann vi 70 :) Bästa ponnyn :D <3 Moa kom jag fyra med i 50.

Bildbomben från Kreta är snart uppe. Inlägget om hela veckan är redan klart och publicerat ;) Kanske börjar med pappas och Idas bilder redan idag, mina bilder är fortfarande på min dator och jag måste ta ett usb-minne och ladda över dem till pappas dator och sen ladda upp dem här. Vet inte hur man gör :p <3

På tisdag blir de till å rida plutten <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

150 ? ;) <3

2011-09-10 @ 18:48:05
URL: http://cagetown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0