Dagens Ridpass

Tucke var rätt fin idag :) Lite stark och jobbig i höger men vänster var helt klart bäst <3 Jag gjorde lite travslutor på diagonalen och så :P Efter jag ridit så red jag Marabou en kvart. Han var rätt tråkig eftersom han hade gramanen på så jag släppte gramanen och inget hände. Kul -.- Han gick ju fint o så, jag behövde bara sitta där och inte göra nåt alls . Det är kul ibland, eller oftats men då måste man ju få göra lite mer än bara skritta på rakt spår. Aja det gick väll bra med båda hästarna. Nu ska jag duscha sen lägga mig på sängen och kolla på film <33 Älska helg <3 Tagga Lisa imorgon!!


Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. ;-)

2011-09-16 @ 21:16:38
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0