Dagens tävling!

Vi kom fram till Veda vid 9. Ingen hade kommit än så Tucke var lite otålig i transporten. Men sen så kom Lotta och vi visade alla papper. Sen gick jag direkt ner till utevolten och började rida. Carro var redan där och efter ett tag kom Hanna. Han var mycket bättre än igår! Jag red på och efter en halv timme gick jag in i ridhuset. Tillslut blev det min tur. Han var för låg inne på banan "/ Men det gick helt okej iaf. Jag skrittade en liten tur i skogen. När jag kom tillbaka låg jag tvåa. Visst jag startade som nummer tre men ändå okej ;P Hahaha. Jag ställde Tucke i släpet och kollade på de andra. Jag slutade på en fjärdeplats! ;D Jag red på 61,810 % På ärevarvet var han cool när han fick rosett och allt men när musiken kom igång. Istället för att vara den äldsta hästen på tävlingsplatsen som han varit hela dagen blev han helt plötsligt den yngsta! Han stog och trampade och höll på. Sen stack han av i världens galopp, (Fel också) Kunde inte stanna honom ;P Haha!
Carro och Hanna fotade idag och jag har inga bilder än men ni får dem sen ;) Ni får istället en bild på Hanna när hon var speaker ;) Foto: Carro


Kommentarer
Postat av: Anna

hej! Riktigt fin blogg :D

Läs och kommentera gärna våran blogg :D

2011-09-25 @ 16:29:21
URL: http://ponniliv.blogg.se/
Postat av: Monette - en blogg med smak av ridskolekänsla.

Gud vilken fin blogg detta är! Vad tycker du om vår? Skulle betyda massor om du kommenterar detta ( http://vhftjejerna.blogg.se/2011/september/om-denna-bloggen.html ) inlägget om dina åsikter. Kram på dig!

2011-09-25 @ 18:46:32
URL: http://vhftejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0