Dålig uppdatering idag "/

Kommer bli väldigt dålig uppdatering idag "/ När jag kommer hem fran skolan måste jag plugga :(( Slutar vid 4 :O Kommer alltså hem 5. Mamma kommer vid halv 6 och vi åker till stallet. Kommer hem vid 10 och det ända som gäller då är att plugga!! Så ni får räkna med att få inlägget imorgon eftermiddag ;( Hinner inte på morgonen eftersom vi ska till tekniska museét med skolan och tåget går halv 8 så jag tror inte jag hinner ;p <3 När jag kommer hem ska jag plugga och sen jobba och sen hem och plugga! F***N!!! Ja som det ser ut nu kommer jag inte hinna blogga innan torsdag! :O Men ni kanske får ett inlägg i skola idag. Aja Hejdå! ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

följa via bloglovin?? ;D <3

2011-09-20 @ 08:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0