HEELGG!!

Nu äre helg! :D skiit nice xp <333 Mamma kommer hem när som helst och då åker vi till stallet. Ska rida min lilla plutt <33 Hade tänkt att inviga mina blågröna lindor som jag köpte på Augustidressyren. Har inte använt dem än... :P Han var ju fortfarande halt när jag köpte dem. De passar ändå inte på nån annan häst jag ridit. Fint med blågröna lindor på en rödfux. Eller inte.... :P Marabou har ju också varit halt. Eller han skulle inte heller passa i dem. Typ bara skimmlar och svarta hästar skulle passa i dem xP haha nu ska jag ta och läsa lite bloggar sen åker jag. Kommentera lite så kollar jag din blogg också. Kollar alla bloggar av de som kommenterar så kommentera på bara ;D Vill ju läsa era bloggar ju!! ;O <3


Kommentarer
Postat av: Monette - blogg med smak av ridskolekänsla

Hej skulle vi kunna följa varandra på bloglovin? Din blogg verkar ju intressant. Kommentera min blogg om du vill så ser du länken i menyn!

2011-09-16 @ 16:13:19
URL: http://vhftjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0