Killbarry Jane

Jag vet, jag vet! Fett dålig uppdatering!! Men nu är jag tbx! Igår var det ju ridning! Jag visste redan att jag skulle få rida Brownie. Hur otaggad som helst! Men Sofia hade ju skrivit detta på facebook så det fanns ju ett liten hopp iaf ;D 

Sofia Coolingen Thurén
Hej min lilla Häda unge! Om du får Brownie i morgon kan vi byta? SNÄLLLLLLLLLLA ! skulle betyda guld!♥ hej då min lilla häda unge

Haha oj vad litet det blev! Haha men jag kom till stallet och jag hade fortfarande Brownie och Sofia hade Jane. Jag fick Jane och alla var glada ;P Men vi skulle ju hoppa.... och alla vet att Jane blir VÄLDIGT het när hon hoppar. Hon såg hindrerna och ville inte alls ridas fint i dresyren. Blev sen en väldig snabb ritt när vi hoppade banan. Hoppas jag får rida henne nästa gång också :)

Nu ska jag plugga lite och sen åka och rida bästa Tuckmill <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0