Killbarry Maureen

När klockan var 4 så kom jag på f*n jag måste vara på veda om 30 minuter ;O Men ingen annan än jag var hemma "/ Så jag kastade mig på cykeln som dessutom hade punka och skyndade mig till veda! När jag kom fram fick jag reda på att jag var 1 timme för tidig ;O Jag kunde lixom inte cykla hem nu ;P Haha men jag väntade på att alla andra skulle komma ;P Jag skulle rida Marre. Som ridlärare hade vi den nya ridläraren. Tror hon heter Maria inte säker xP Hon var duktig iaf ;) Men Marre var väldigt bitchig i början men lossnade lite efter ett tag. Men Marre gillar ju inte dressyr så hon sparkade i vägen, sparkade bakut och stannade lite när som helst. Men i galoppen var hon fin ;D Det kan jag nöja mig med för denna gång xP Hahaha ;P
Hade ingen bra bild på Marre så jag lånar Carros ;)

Ni får en till ;) också Carros ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0