Kreta

är nu på Kreta :D <3 Får låna Idas dator så det blir ett snabbt inlägg ;) Jag och Ida var ju bara tvungna och checka facebook .... :P Aja, det är iaf super chill här ;) Vi bor jätte nära stranden och fiskarna är nästan på stranden. Seriöst! De ärprecis i strandkanten. Bildbevis kommer xp Jag har blivit lite solbränd idag men jag hoppas det går över "/ Vi bor i en egen liten lägenhet nästan. Det är inte som en ända stor byggnad utan att man kommer utifrån och går in på rummet :P Lite svårt att forklara :P Bokom vårt rum så är det en massa får och hönor som inte luktar så värts bra... "/ Inge nice. På hotellet bor världens gulligaste ocg gosigaste katt! Älskar den <3 Aja nu hinner jag inte så mkt mer men jag gör ett ¨stor inlägg när jag kommer hem. Gör då en bildbomb också ;)

Här e stranden <3

Bild tagen från hotellcheftens blogg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0