Lite uppdatering!!

Lördag:
Hos Lisa gjorde vi en maaaaassssssaaaa haha!! Vi gick hem till Elin och kollade lite o så :P Påvägen hem gick vi som vanligt och snackade. Helt plötsligt hör jag bakom mig nån som bara HEEJ!!! Asså gissa om jag blev rädd eller! Det var kolsvart ute och vi var helt ensamma!! Jag fick panik och bara sprang. Men det visade sig vara en kille som brukar komma fram och bara HEJ! Hur mår ni?? Som han sa till oss också :P Men när Elin stog o snacka med han så stog jag typ o grät!! Asså jag var så j**vla rädd ;O <3 Men resten av kvällen var det inga skumma gubbar som fick Hedda att lipa! Haha eller?
Söndag:
Jag behövde åka rätt tidigt eftersom jag skulle rida. Mamma kom o hämtade mig och så åkte vi. Vi mockade och fixade allt klart. När jag red så började jag med att trava runt fältet. Travade helt ur form och brydde mig inte alls. Brydde mig bara om att han skulle trava på. Sen gick jag till utevolten och red en halv timme. Han var lite osammarbetsvillig i början men sen släppte det och då gick det super. Han var liittteee för taggad men ibland var det bara bra ;P När vi ridit åkte vi till Djursholm och kollade på tävlningarna. Malin red på 65% (INTE HELT SÄKER!! ;O) tror också att hon slutade på en åttonde plats. Det kan inte gå bäst alltid ;) Han kom femma i Grand Prix igår och idag var ju ändå Kür debuten så jag tycker att det var super bra!!! Han var väll trött efter igår :P Haha sen åkte vi nästan direkt hem :P <333 nu blire mat, sen kolla på film resten av filmen <333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0