Marabou

Har nyss vart och ridit plutten <3 Mamma hade vart i Enköping på fyraårschampionat med Malin Isaksson och var rätt trött och ville att jag skulle följa med till stallet och rida. Jag fixade honom rätt fort och sen red jag iväg med Sanna. Vi red på gräsbanan. Jag red på graman för första gången på honom. Vi har haft det innan på¨honom men jag har aldrig haft det ^^ Det var lite jobbigt att hålla reda på tyglarna i början ;P Gramanen bytte plats med vanliga tyglarna och jag kortade upp för mkt på gramanen och tvärt om -.- Men tillslut gick det ;) Han var väll helt okej i formen och så :) Vi håller ju på att sätta igång honom nu och då är han rädd för var enda liten sten vi såg. Han kastade sig flera gånger och travade iväg flera gånger också. Han brukar vara lite så annars men inte lika mycket. Skrittade i ca 30 minuter så det blev inte så jätte mycket ridning. Han var snäll ändå :)) <3 Nu taggar vi om för imorgon ;D
Mamma fotade lite idag, vill ni se? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0