Mondayy

Vårt internet har vart lite cp i helgen så jag kunde inte blogga igår eller imorse "/ Men nu blire uppdatering!!
Kom nyss hem från skolan och ska snart till stallet. Kankse åker upp lite innan och är med Hanna eller nåt <3 På onsdag ska klassen till tekniska museét och spela in en film eller vad det nu va? ;P Jag och Lina ska tåg direkt till stan medans de andra skitungarna som bor i täby måste åka med lärarna (a) ;) Haha men vi åker iaf direkt och vid halv 8 ( -.- ) Sen slutar vi vid typ 1-2 eller nåt. Så nice dag blire!!! ;D Okej jag måste faktiskt sluta skriva om skolan.... inge bra!! Aja ni får ett inlägg sen efter ridningen ;D
Måndag: Ridning¨
Tisdag: Tuckmill
Onsdag: Jobba
Torsdag:
Fredag: Dressyrspecial
Lördag: Jobba
Söndag: Tävling ;)

Kanske har Tucke på lördag också men inte helt säker än ;) Hade tänkt o bada honom, rida programet och se vad vi måste öva på (VET!! HAR INTE GJORT DET ÄN!! Eller när jag tävla honom förut så gjorde jag det men det var senaste gången i Juni..... <33 )fixa allt i transporten och sen fläta hans svans i en massa massa småflätor och sen göra en stor fläta av alla. Och när vi kommer till Veda på söndag så släpper vi ut alla och då blir han en liten sagoponny <33 Älsklingen <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0