Moon Beam

Ridit Moa idag. Vi red på utebanan och hon var väldigt bitchig i början men släppte efter ett tag. Vi gjorde en övning då vi skulle rida en halv volt in till medellinjen ifrån b och sen ut igen till e, sen direkt skänkelvikning från E till C sen galopp till E och sen skänkelvikning från E till A och sen börja om ;) Låter lite muppat men när man gjort det några gånger gick det bra. När vi galopperade ramlade Sofia av Brownie. Ovanligt ;P Efter lektionen så stannade jag kvar med Hanna och kollade på de efter mig ;) <33 Imorgon blir det Tucke. Har lite sovmorgon idag så jag kanske kan blogga lite innan jag åker imorgon ;)


Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E saucedo♥

Hejsan, fin blogg :)

Jag rider också, hur länge har du ridit ?

kram <3

2011-09-13 @ 15:53:02
URL: http://naattisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0