Pinsamt!

Okej.. datorn laggar lite nu så jag kan inte ladda upp några bilder eller nåt! Kan bara skriva. Inge mer. Aja, har vart en seeeeggg dag i skolan -.- Har börjat plugga till so-provet och gör lite mer efter midda. När jag och Jojjo väntade på tåget idag så var det en tjej som kom fram till oss och pratade på engelska med oss :S Jag fattade typ 0! Hon hade inte bra engelska. Inte för att jag har bättre men ändå. Tjejen: Hej, jag undrar om jag får fråga er en fråga och filma in det. Jag gör en undersökning om mat i Sverige. Jag och Jojjo: Hahahahah, eeehh okej... hahah ;P Tjejen: Okej, *Tar upp filmkamera* Hon sa nåt om nån maträtt... Tjejen: Hur många i sverige tror ni har ätit blablabla? Jag: eeehh...hmmm...haha...eehh.... Vet inte ;P Tjejen: Okej, du då? (Vänder sig mot Jojjo) Jojjo: eeehh...hmmm...haha...eehh.... Vet inte ;P hahah! Tjejen: Okej nästa fråga! Varför tror ni folk flytar hit för att äta just denna rätt? (Okej nu kommer det pinsamaste! Jag hörde inte vad hon sa och trodde hon sa: Varför gillar folkt inte denna rätt? Hahah fail eller? ;O Jojjo: Eeeehh.... haha... vet inte, haha ;P Jag: eehh, hehehe, dom gillar den inte? ;P Sen gick hon! Asså snacka om pinsamt... Typ hela tibble kollade på oss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0