Ridning

Hade Jane idag. Skulle egentligen haft Brownie men Sofia fanns där och bytte med mig ;D Jane var VÄLDIGT bitchig i början men Anna äger ju nästan Jane så hon hjälpte mig. Då gick det superbra!! ;D
Datorn laggar så jag kan inte ladda upp en bild på våran övning :O Aja vi gjorde en kul övning iaf ;P  Men mot slutet var hon fortfarande inte helt perfekt "/ Måste öva mer på den ponnyn :P <33 Hon var vääälllddddiiiigggttt taggad i galoppen. Hon kunde banan vi gjorde utantill så hon visste vart det skulle vara galopp men just då körde vi skänkelvikning där och hon fattade nästan galopp varenda gång. Lyckades med skänkelvikningen 1 gång :P <33 Haha men det gick rätt okej ändå ;D Vill ha henne på tävlingen men alla vill ju ha henne så det kan man glömma kanske... :P <33

Jane sommaren 2011

Jane Hösten 2008 (?) Måste bara säga att jag hade denna bild som bakrund på datorn i typ 1 år <3


Kommentarer
Postat av: NellieB

;-)

2011-09-19 @ 22:00:47
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0