Skoooolllaaaaannnn................

Sitter i skolan nu ;P Sluatar om 20 minuter... 20 minuter kvar -.-


Idag är det min ändå lediga dag denna vecka :) Det blir o lyssna på musik o plugga lite <3 Okej inte hjärta på plugga!! Hahah! På fredag är det dressyrspecial och på lördag ska jag rida Tucke och jobba. Sen på söndag är det tävlning. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om så ni får en bild istället ;D


Vill ha sommar nuuuuu!!!! Inte höst! Snälla låt mig slippa vintern <3 Jag kan gå i ide!! :D

Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. Ute nu på bloggen...men d e nåt konstigt för ja skrev ett långt inlägg m bilder m bara hälften syns. Fatta nada! E för trött för att göra om d. Hoppas din dag varit bra me.

2011-09-22 @ 21:05:26
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0