Snart så!

Idag var det som vanlig skola xp Sen efter skolan gick jag till täby och mötte pappa, Adam och Ida. Jag köpte en skjorta från Hollister och Ida köpte lite grejer från bikbok och lite från Hm. Jag köpte också lite nagellack från HM. Asså jag har typ 1000 nagellack så det är ju inte bara lite onödigt och köpa 4 till xP Hehe har 19 och med de nya 23.... (a) Aja skadar väll inte med lite fler? Sen när vi kom hem så städade jag kanin buren och när jag kom in så hade jag fått lite grejor av Ida :)) Några smycken och två tröjor :) Nu är det typ bara halva Hollister kvar på min önskelistan <3
Ska upp vid 3 sen igen för att åka till flygplatsen. Kul! :D eller inte -.- Aja får sova på planet... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0