Stressig dag imorgon

Blir en liten stressig dag imorgon -.- Kommer alltså inte bli så mycket uppdatering "/ Tidigt tidigt på morgonen ska vi till stallet och fixa hästarna. Tuckmill + Marabou = Sant?

  • Mocka
  • Packa hö
  • Rida
  • Smörja ALLA grejer
  • Fixa i transporten
  • Bada hästen <3
  • Packa alla grejer inför imorgon

Direkt när jag är klar ska vi hem och äta lunch ( typ 12 ) Om jag hinner slänger jag in ett inlägg då. Klockan 1 ska vi vara på veda...

  • Mocka alla boxar ( Typ 50 )
  • Dela ut alla hästar till alla barn
  • Hjälpa alla barn
  • Sopa

På 3 timmar ska vi fixa det. Låter inte så mycket men det är rätt mycket att göra "/ Men vi blir klara runt 4. Gissa vad! Klockan 4 får vi gäster!! ;O Kul och stå och duscha när man har gäster... Eller inte! Aja jag hoppas jag hinner med allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0