Tävlingen

Tävlingen gick super ;) <33 Hade Jane, som vanligt <3 Hon var superfin på framridningen! Inte så mycket att skriva om. Inne på banan var hon super taggad innan jag började. Vi hoppade fram på 2 hinder hinnan, då var hon lite seg och hon hamnade i fel galopp och allt blev bara fel. Sen fick jag startsignal och allt blev genast mycket bättre! Hon landade i rätt galopp på alla hinder och hon gick bra fram. Tvekade inte på ett ända hinder. Vi gick till omhoppning och den blev ännu bättre än grunden. Jag fick 76 poäng och slutade på en andraplats. Tiden fick vi inte "/
Bilder från när jag tävlade Jane för första gången <3 Debutant Dressyr 2009.

 
Efter tävlingen så åkte jag med pappa och Ida och kollade på Adams fotbollsmatch. De vann med 13-3 xp haha aja nu ska jag göra lite matte -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0