Tuckmill

Blev lite uppdatering ändå ;P <3 Red bebisen idag <3 Han var väälldddiiiigggttt stark och jobbig -.- Men det lossnade lite tillslut. Jag och Sanna hade skrittat ut runt fältet innan och han fick nåra slags frön på lindorna. Asså shit! Det tog mig 30 minuter att få bort! De ville inte lossna när man borstade och jag var tvungen att plocka dem en och en ;O Inte kul ;(( Nu har jag bara en gång kvar tills tävlingen :O Har inte tänkt på det än ;PpPpPpPpPppPPpPPpP Okej!! Nu gick jag för långt...... ;O Har också anmält mig till en LC den 15 oktober ;D Hoppas det inte var rsc då ;O Isåfall vad väljer man??
Ridskolecupen Dressyr LB:1 VS Thorsholma Dressyr LC:1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0