Tuckmill <333

Red ju världens bästa idag!! Åh vad det gick braa!! Han får nästan ridas som vanligt, inte lika länge och inte får små volter i trav och galopp, annars precis som vanligt. Han var super fin och väldigt taggad. Det var ju lektion i ridhuset så jag och tre till fick rida på en halva. Väldigt litet att rida på men det gick. Eftersom det inte var så stor plats att rida på så kunde jag inte göra några större övningar. Det blev mest på en stor volt och lite rakt spår och sen skänkelvikning. Ja typ det ;P Haha. Imorgon börjar jag 10.50 <3 Vi ska typ ha mentorsamtal och sen skoljoggen. Inge kul men bättre än vanliga lektioner. Glömde mina engelskaböcker och matteböcker i stallet "/ Inte så bra. Men då slipper jag ju plugga ikväll :P Har ändå inga vanliga lektioner imorgon så det gör inget. Bara att jag kommer få grymt mkt att göra imorgon :((


Kommentarer
Postat av: Ziju

vill du få en länkning?

gå bara in på bloggen och kommentera, så länkar vi alla som kommenterar!



http://ziju.blogg.se/2011/september/kom-med-tips.html#comment

2011-09-14 @ 15:52:48
URL: http://ziju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0