Tuckmill Silver

Kom nyss hem från stallet. Jag red i ridhuset och jag började med att bara skritta. Han var vääälldddiiigggttt stark! ;O Men sen började jag trava på långa tyglar runt fyrkanten och sen samma sak i galopp. Sen började jag med skrittarbetet igen. Han var fortfarande väldigt stark men i sluten när jag la ner honom gick det. Han brukar ju bli lite så ibland.
Hoppas det går bättre imorgon. Han brukar vara hemsk på framridningen men inne på banan snyggar han till sig ;P Han gör det bara för att retas <3 Hahaha, Men efter jag ridit så shamponerade jag honom. Nu står han inne i boxen med fleacetäcke och äter hö <3 Mamma släpper ut honom innan hon åker hem. Jag och pappa åkte lite innan så jag skulle hinna till Veda.

Nu drar jag till nästa stall ;)


Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. anything 4 u. Kommer en film om en liten stund.

2011-09-24 @ 17:15:37
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0