Kreta

Till Carro: Såg inlägget och det är ok ;) Jag bloggar lite också ;) <3
Haha :P Som jag sa innan så kommer jag inte skriva så mkt om varje dag eftersom att jag inte kommer blogga varje dag ;) Blir bättre med ett långt inlägg när jag kommer hem. Allt är fortfarande super nice här. Idag har det vart lite blåsigt så det har vrt super härliga vågor. Åkte med under vattnet 3-4 gånger "/ Inge kul alls. Bilder på vågorna kommer. Imorgon så ska vi åka ut med en båt och snorkla <3 Kommer bli super nice om det är minde vågor :P Pappa och Adam ska åka och dyka på tisdag tror jag. Jag och mamma tänkte också åka och rida på stranden samma dag om det går. Hoppas det går. Det är nästan helt bestämt men vi måste snacka med de som har stallet och fråga om de har ridning just den dagen och så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0